Pirkimo gidas

Norimas prekes iš Telemarket.lt internetinės parduotuvės galite užsisakyti dviem būdais:

I. Telefonu

Išsirinkus norimą prekę galite paskambinti puslapio viršuje nurodytu numeriu - +370 680 99555 ir mūsų darbuotojas atsakys į visus Jūsų klausimus, bei priims užsakymą. Taip pat galite norimą prekę užsakyti, prekes lange paspaudus mygtuką – Užsakyti telefonu (1 pav.). Užpildžius pasirodžiusią lentelę (2 pav.), mūsų darbuotojas su Jumis susisieks per 24 valandas, papasakos apie pristatymo ir atsiskaitymo sąlygas, bei priims Jūsų užsakymą.


1 pav.
 


2 pav.

 

II. Įvykdyti pirkimą Telemarket.lt sistemoje

Pirkimo procesą Telemarket.lt internetinėje parduotuvėje yra gana nesudėtinga ir galite tai padaryti vos per kelias minutes. Tam tereikia atlikti kelis žingsnius, kurių metų reikės pateikti informaciją apie pirkėją, pasirinkti prekės pristatymo, bei atsiskaitymo už ją būdus. Visą tai galite atlikti taip:

1.Telemarket.lt internetinėje parduotuvėje  išsirinkite norimą prekę ar prekes, bei įsidėkite į krepšelį, spustelėjus šalia prekės esantį mygtuką - Į krepšelį (3 ir 4 pav.).


3 pav.


4 pav.
 

2. Baigus apsipirkimą ir į krepšelį įsidėjus norimas prekes, spauskite puslapio viršuje esantį mygtuką Mano krepšelis, kur pamatysite savo suformuotą prekių krepšelį. Jei kaina ir kiekis nurodyti teisingai, tuomet spauskite mygtuką – Atsiskaitymas (5 pav.), taip pradėdami atsiskaitymo procesą.


5 pav.
 

3. Pradėjus atsiskaitymą, pirmame žingsnyje turite pasirinkti vieną iš dviejų – Registruotis arba Pirkti be registracijos. Pasirinkus Registruotis, Jūs užsiregistruosite Telemarket.lt internetinėje parduotuvėje, kas leis Jums prisijungus matyti užsakymo būseną ar perkant antrą kartą, Jums nebereikės pildyti informacijos laukų, kadangi jie bus išsaugoti sistemoje. Pasirinkus Pirkti be registracijos ir paspaudus mygtuką Tęsti, Jūs tęsite pirkimą toliau (6 pav.).


6 pav.
 

4. Antrame žingsnyje, turite nurodyti pirkimo procesui reikalingą informaciją. Žvaigždutėmis pažymėtus laukelius, privaloma užpildyti. Jei mokėtojo adresas ir adresas, kuriuo reikės pristatyti prekę, skiriasi, tuomet prieš paspaudžiant Tęsti reikėtų nuimti varnelę nuo Mano pristatymo ir mokėjimo adresai vienodi (7 pav.). Jei nesiskiria spauskite Tęsti (7 pav.), kad pereitumėte prie kito žingsnio.


7 pav.
 

5. Ketvirtame žingsnyje turite pasirinkti vieną iš pristatymo būdų (8 pav.). Daugiau informacijos apie pristatymą rasite – Prekių pristatymas. Pasirinkus norimą pristatymo būdą spauskite mygtuką Tęsti.


8 pav.
 

6. Penktame žingsnyje turite pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo būdų (9 pav.). Daugiau informacijos apie mokėjimo būdus rasite – Mokėjimo būdai. Pasirinkus norimą mokėjimo būdą, privalote pažymėti, jog sutinkate su pirkimo taisyklėmis ir spausti mygtuką Tęsti (10 pav.).


9 pav.


10 pav.

7. Paskutiniame, šeštame, žingsnyje matysite prekės kainą su pridėtais siuntimo ir atsiskaitymo mokesčiais, jei tokie taikomi pasirinktiems būdams. Jei galutinė suma teisinga, spauskite mygtuką – Patvirtinti užsakymą. Po mygtuko paspaudimo, priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo, būsite nukreipti į mūsų partnerių sistemą apmokėjimui arba pamatysite žinutę apie sėkmingai atliktą užsakymą. Visais atvejais, nurodytu el. pašto adresu, gausite pranešimą, patvirtinanti sėkmingai atliktą užsakymą.